10.7.15

BLOG VEXGIRL MA JUŻ 5 LAT!

Kochani, właśnie stuknęło mi dokładnie 5 lat odkąd założyłam bloga vexgirl na bloggerze. Podkreślam na blogerze, ponieważ pierwsze kroki stawiałam jeszcze na innej domenie. Jestem z Wami, choć nie, raczej to Wy jesteście ze mną już od 1826 dni. W pełni zdaję sobie sprawę z tego, że ostatnio jest tutaj mnie zdecydowanie mniej niż powinno, ale mam ogromną nadzieję, że czasy świetności bloga jeszcze powrócą.


Po tylu latach mogę pozwolić sobie na małe podsumowanie - na dzień dzisiejszy mój blog liczy 2485 obserwatorów, 581 fanów na FB, 283 followersów na Insta, powstało łącznie 918 notek, a komentarzy na blogu nazbierało się ponad 25 tysięcy. Naprawdę mam z czego być dumna.

Dziękuję wszystkim moim czytelniczkom, zarówno tym udzielającym się, jak i tym anonimowym. Dziękuję za to, że jesteście ze mną, za to, że komentujecie, za to, że piszecie do mnie dziesiątki, czy nawet już setki maili. Jesteście siłą napędową tego bloga, jesteście powodem, dla którego ten blog istnieje.

11 komentarzy:

  1. SUPER :) Najlepszego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego - i pisz, pisz zarówno tu jak i na drugim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się! Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Gratulacje!! Liczba faktycznie zacna. Wobec powyższego - 100 lat !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 lat to już zdecydowanie za dużo hahaha

      Usuń
  4. Fajnie, szybko zleciało. Zaglądam do Ciebie od daaaawna, zanim się jeszcze przemianowałam :) Do następnego, hej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak miło czytać takie komentarze <3

      Usuń

Copyright © vexgirl