7.8.13

LIPCOWE NOWOŚCI

Biorąc pod uwagę, że na blogu nie było mnie praktycznie od miesiąca, nie miałyście w ogóle okazji zobaczyć co przybyło mi w kosmetyczce przez cały ten miesiąc. Nadrabiam zaległości (to już staje się nudne) i skomasowuję to do jednego szybkiego posta.

Pierwsza przesyłka przyszła do mnie ze sklepu internetowego Aromanti i zawierała zapachowy odświeżacz powietrza do mieszkań Goatier o zapachu Drzewo sandałowe z cedrem (200 ml), świecę Procado o zapachu Grillowanego nugata (obłędny) oraz zestaw próbek zapachów.


Druga przesyłka to paczka ambasadorki L'Oreal, którą w zasadzie nie tyle otrzymałam ja, co moja mama - krem i serum przeznaczone dla osób po 35 roku życia. Już niedługo będę miała dla Was do wygrania kilka sztuk nowego serum Revitalift.

Kolejna paczka to olejek i balsam po opalaniu Bielenda. Kosmetyki trafiły mi się jak ślepej kurze ziarno, bo straszliwie spiekłam się będąc ostatnio z Em El na Kryspinowie. Balsam bikini uratował moje plecy! Postaram się niedługo napisać o nim krótką recenzję.


Przybyło mi również kilka lakierów Essie, a konkretnie aż 6 nowych kolorów (od lewej: shine of the times / case study / sure shot / tour de finance / sole mate / downtown brown).

W lipcu otrzymałam też nowego Glossyboxa, o którym jeszcze nie miałam okazji napisać, ale mam nadzieję że na dniach dam znać co pudełko zawierało.

Ostatnia przesyłka to nowy tusz do rzęs marki Rimmel o nazwie Lash Accelerator Endless. Póki co jeszcze nie widziałam go nigdzie w sprzedaży, więc nie powiem Wam ile kosztuje, ale jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona.


I to by było na tyle. Wbrew pozorom wcale nie ma tego dużo :)

P.S. Przypominam o kończących się za chwilkę aukcjach allegro KLIK.

26 komentarzy:

  1. swietne paczuszki:) zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. też dostałam ten tusz, ale on już jest normalnie w rossmannach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam kilka dni temu i go nie widziałam :D

      Usuń
  3. Mało, ale treściwie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z lakierów podoba mi się jedynie tour de finance :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery Essie są prześliczne :) to serum L'oreal udało mi się ostatnio wygrać u Dominiki - Wyznania Kosmetykoholiczki :) czekam aż do mnie dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, u mnie też będzie można zgarnąć :D

      Usuń
  6. Ile Essiaków, aaaaaaa <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7.8.13

    piękne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świece oraz patyczki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ile nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piekne lakiery! :) 4 od lewej cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy7.8.13

    3 od lewej essiak jest śliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery cudne wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery cudne,ja obecnie testuję wakacyjną kolekcję lakierów Essie i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam u Ciebie, ślicznie się prezentują.

      Usuń
  14. Świetne te Twoje nowości :D
    Piękne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tych patyczków zapachowych, bo przerabiałam już wiele zapachów do pomieszczeń i jeszcze żaden się nie sprawdził :/ zapach utrzymywał si 2 lub 3 dni i tyle

    OdpowiedzUsuń
  16. Pożeram lakiery wzrooooookiem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dyfuzor zapachowy wygląda obłędnie.
    http://mieszkankowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapachowe odświeżacze powietrza są rewelacyjne :D Jeden z moich ulubionych "gadżetów" mieszkaniowych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy mogłabyś się do mnie odezwać w sprawie suchego olejku z Yves Rocher, o którym rozmawiałyśmy jakiś miesiąc temu? :) bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Grillowany nugat nas zaintrygował :)
    Świetna kolekcja Essie, wszystkie bardzo pasują do siebie kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © vexgirl