5.7.13

PACZKI Z MINIONEGO TYGODNIA

Dzisiaj kolejna porcja paczek, który trafiły do mnie w zeszłym tygodniu. Post co prawda miał się pojawić zaraz po weekendzie, ale naprawdę ostatnio ciężko mi się z czasem ogarnąć. Może uda mi się nadrobić trochę notek przez weekend.

Pierwsza paczka, która oszołomiła mnie swoją zawartością to przesyłka od Kiwi, czyli stuff do stópek. Otrzymałam do przetestowania troszkę wkładek, odświeżaczy i dezodorantów, a wszystko to pięknie zapakowane z czarno-różowe pudełeczko.


Druga paczuszka to nowości od Yves Rocher, z czego aż dwa kosmetyki o zapachu EDT Monoi, o którym wspominałam niedawno (klik). Miałam ogromne nadzieje względem ich nowych cieni w kremie, ale niestety nie za bardzo się polubiliśmy. Notka niebawem.


Kolejne paczki to przesyłka od hairstore.pl oraz niespodzianka od Garniera. Jeśli chodzi o kremy Garnier to widzicie tylko część zawartości, ponieważ pozostałe 3 kremy od razu poleciały do moich znajomych, żeby mogły rozpocząć testy równocześnie ze mną.


Na koniec bardzo ciekawa pozycja, mianowicie Jewel Candle, czyli świeczka z biżuterią w środku (więcej na ten temat możecie przeczytać tu, a u mnie recenzja jeszcze w ten weekend) oraz nowość Avon - krem do pielęgnacji biustu. 


Póki co to tyle, teraz zabieram się za zaległe recenzje ;)
Copyright © vexgirl