13.12.12

MIX TYGODNIA, CZYLI NOWE KOSMETYKI, NOWA FRYZURA I NOWA KSIĄŻKA

Jak widzicie już po tytule dzisiejszy post będzie nieco zmiksowany, a to dlatego, że ostatnio dużo się u mnie dzieje, a doba niestety ma tylko 24h, z czego przynajmniej 6h wypadało by przespać.
Przede wszystkim chcę Wam pokazać moje ostatnie łupy kosmetyczne w postaci dwóch podkładów i korektora. Zaliczyłam ostatnio niezłego zonk'a, bo okazało się, że wcale nie mam tak dużo podkładów do wyboru jak mi się wydawało. I o zgrozo, niektóre są na wykończeniu! Skorzystałam więc z dwóch promocji w Drogerii Natura i zakupiłam dwa podkłady. Pierwszy to już znany wszystkim Match Perfection marki Rimmel, którego darzę ogromną sympatią (16,99 zł), a drugi to odkrycie tego tygodnia, czyli Affinitone 24h marku Maybelline (29,99 zł). Naprawdę nie spodziewałam się, że ten podkład będzie a) taki jasny, b) taki trwały, c) miał tak dobrą pompkę, d) będzie tak ładnie pachniał. Aktualnie jestem nim oczarowana...


Dzisiaj przyszła do mnie paczka z serii niespodziewajkowych, zawierająca trzy nowe produkty do włosów od Marc'a Anthony'ego - szampon, odżywka i serum. Pokładam w tych kosmetykach ogromne nadzieje i to nie tylko dlatego, że pięknie się prezentują ;)


Udało mi się też wybrać wczoraj do mojego ulubionego fryzjera, którym jest (jak już nie raz wspominałam) Paweł Okuniewski. Przyznam się Wam w tajemnicy, że ostatnio włosy ścinałam chyba w wakacje... Dzięki Bogu Pan Paweł nie wyrzucił mnie z tym co miałam na głowie z salonu i doprowadził mnie i moje włosy do stanu używalności. Efekt końcowy prezentuje się niczego sobie, a włosy same mi się układają.


Na koniec chciałam się z Wami podzielić całkiem dobrą książką, która w tym tygodniu wpadła mi w ręce. Jest to nieźle napisane czytadło w sam raz do tramwaju, autobusu czy poczekalni dentystycznej. Czyta się ją łatwo i przyjemnie, a fabuła zaskakuje z rozdziału na rozdział. Czytałyście może?


P.S. Przypominam Wam o trwającym jeszcze tylko do końca tygodnia konkursie, w którym do wygrania są aż 3 maseczki do twarzy! Info na bocznym pasku :)
Copyright © vexgirl