21.10.12

UZALEŻNIENIE LEVEL TYSIĄCPIŃSCET

W zeszłą sobotę pokazywałam Wam zegarek marki Fossil, który zakupiłam na maksymalnym spontanie - klik. Niestety z czasem okazało się, że zegarek jest na mnie trochę za duży i koronka wbija mi się w rękę, przez co noszenie go okazało się być mało komfortowe. Konieczna była więc wymiana na inny model.

Poszukiwania nie trwały długo, praktycznie od razu wpadł mi w oko Fossil model CH2794 z kolekcji Flight, a po przymierzeniu wiedziałam już na 100%, że nie chcę nic innego.


Zegarek Damski Fossil Flight CH2794 to sportowy zegarek z chronografem w stylu vintage. Koperta wykonana jest w najwyższej jakości stali szlachetnej. Piaskowy, skórzany pasek posiada łatwo zdejmowalną podkładkę pod kopertę oraz idealnie komponuje się z tarczą. Trzy małe tarcze chronografu są pokryte masą perłową, która dodaje blasku temu niezwykłemu czasomierzowi. Codzienne użytkowanie ułatwi datownik z dniem miesiąca oraz klasa wodoszczelności 100 m.





Jak się Wam podoba CH2794? Dobrze wybrałam? ;)
Copyright © vexgirl