1.10.12

DŁUGO WYCZEKIWANE WYNIKI KONKURSU NA JESIENNY MAKIJAŻ

Na wstępie chcę wszystkich przeprosić za to, że tak długo musieliście czekać na wyniki tego konkursu. Zdaję sobie sprawę z tego, że mam blisko dwutygodniowy poślizg, ale na swoje usprawiedliwienie mam paskudną grypę, która mnie ostatnio dopadła. Bity tydzień przeleżałam w łóżku na silnym antybiotyku ledwo mogąc się ruszać, a co dopiero myśleć o blogu. Stąd też taka posucha jeśli chodzi o notki... Ale choróbsko ustąpiło, czuję się już dobrze i dlatego też od razu pędzę do Was z wynikami konkursu na jesienny makijaż.

Nadesłałyście do mnie aż 16 prac konkursowych. Postanowiłam je wszystkie opublikować, mimo, że niestety nie wszystkie spełniały podstawowe założenia (na przyszłość - proszę czytajcie uważniej regulamin). Jestem pod ogromnym wrażeniem Waszego talentu! Prace są naprawdę dobre! Zresztą zobaczcie sami.

Mikalifestyle@wp.pl

agnieszka_rosinska@o2.pl

angelika.schlier@vp.pl

galiszkiewicz@arsenic.pl

kasia.ladybuba@gmail.com

katarzyna.kociemba@wp.pl

klaurightnow@o2.pl

monadz89@gmail.com

mrtkostecka@gmail.com

natalianattkwasniok@gmail.com

pani.badu@gmail.com

sexichic@vp.pl

spinka_1986@o2.pl

sylwia22061@wp.pl

zyciekolorublond@gmail.com

ZWYCIĘSKI MAKIJAŻ
oczamikaroliny@poczta.fm

Karolino serdecznie gratuluję, Twoja praca urzekła mnie najbardziej. Prześlij mi proszę na maila swój adres do wysyłki nagrody.

Jak się Wam podobają prace?
Copyright © vexgirl